dimarts, 1 de març del 2011

¡¡¡Follow the Lira!!! (3): Crònica d'en Jordi Torres.


Aquí us deixo la crònica d'en Jordi Torres, corresponsal a Sant Andreu. Moltes mercès Jordi.

"El passat divendres a la nit (mentre els companys del club muntaven tot el necessari per fer l' Actiu del dia següent amb força èxit per cert,....i per això no va poder venir ningú) es va jugar la penúltima partida de l'obert de La Lira 2011. Així doncs espero poder donar un xic d'informació de tal com va anar. Com sempre ens varem presentar tots els socis federats i no federats del Sant Martí puntuals a la cita. Al inici va passar una cosa curiosa i es que en Joan em va dir que jugava amb un jugador que jo havia ja jugat i em va dir que no estava, a la qual cosa jo li vaig dir que estava dos taulers més enllà i ell que no i jo que si (ho sabre jo amb qui vaig jugar si el vaig tenir quatre hores davant, li vaig dir). Doncs la qüestió es que els dos teníem raó i aquell senyor s'havia equivocat de taula i crec que fins i tot ja havia fet alguna anotació a la planella i va començar a jugar amb en Joan una mica tard, encara que malauradament el va acabar guanyant. En Carlos i jo estàvem xerrant perquè cap dels nostres rivals van arribar a l'hora. Pasades un parell d'hores la cosa no pintava gaire be, ja que Joan, en Ferrer i B. F. Agudo van haver d'abandonar, tot i que varen fer bones partides amb opcions. En Pere força més tard també va acabar perdent un final que podien ser perfectament taules. Per la meva part jo no vaig fer gaire bona partida i a estones estava inferior al meu rival (el incombustible L. Febrero) però al final vaig poder guanyar. Això em permetrà encarar l'última partida amb possibilitats d'acabar amb 4 punts i mig sobre set, per be que sempre he anat per a baix al perdre la primera ronda amb el primer tauler i haver de fer un bye a la tercera. L'emoció la va posar de nou en Carlos Vigier que va acabar guanyat quasi a les dues de la matinada una partida que tenia pitjor (peo de menys i poques peces al tauler), després que el seu rival refuses unes taules ofertes per en Carlos. Be, crec que amb 5 punts en Carlos ha guanyat matemàticament el tram de 1800 i s'ha situat el cinquè de la general. A més tot i que ho té complicat té opcions reals de podí general si guanya l'última partida. Per altra banda també m'ha guanyat una juguesca que varem fer abans de començar el torneig. Afegir que B. F. Agudo té també possibilitats de guanyar el tram de 1700. Sort per tots, a l'última ronda."

1 comentari:

Eructator ha dit...

Si este torneo se realizara en octubre se llamaria OCTOBERFEST por la ingente cantidad de zumo de cebada que se consume.Solo falta el eructador de las veladas matinales