dijous, 22 de gener del 2009

III Circuit Ràpid Sant Martí 2009: Jordi Sabater primer líder


El dimarts passat es va disputar la primera de les nou proves del III Circuit Ràpid Sant Martí amb la meva victòria que em posa com a líder inaugural.

La tarda va ser molt entretinguda, ja que jo arribava justet de temps i vam experimentar amb el nou programa FIDE, que va portar molt amablement en Javi Rios amb el seu portátil. Com que no coneixíem algunes coses vam decidir fer-ho "artesanalment" i així evitar problemes d'organització. En Manel Riera va començar fort guanyant les dues primeres partides, per deixar el seu lloc a Fernando Poyato que en arribar tard, no podíem incloure'l en un grup sense vacant a la ronda dos. Detall d'en Manel que potser també estava una mica cansat del dia que portava i va jugar per animar el "cotarro", ja que érem poquets (6). Vam rebre la agradable visita d' Oliver Estévez (dels Calldetenes!!!) que va recòrrer 1237 kilòmetres a peu per venir a jugar. Moltes mercès per venir expressament i perdona'm que et pronunciés Olivier (en francès) i no Oliver. Em vaig fer un embolic. La competició va ser força igualada després de la primera volta, però l'esprint final els feiem Super-Beto i jo. Vaig guanyar la partida clau de la penúltima ronda i sóc el primer líder de la competició, encara que sospito que Beto buscara vendetta el proper dia 17 de febrer, data de la segona prova puntuable. Cal destacar el coratge de Pere Climent i la col-laboració de Javi Rios, que va derrotar a Beto, perdent amb mi, fet que em va ajudar força. Aquesta és la classificació de la 1a prova:


1er________ Jordi Sabater: 8/10 punts (10 general)

2on_______ Beto Moreno: 7/10 punts (8 general)

3er_______ Oliver Estévez: 6/10 punts (6 general)

4art_______ Javier Rios: 4/10 punts (5 general)

5è________ Fernando Poyato: 3/10 punts (4 general)

6è________ Pere Climent: 2/10 punts (3 general)

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Si es que siempre me olvido de que hay rápidas! Bueno, ya jugaré algú día para aguar la fiesta a alguien, jiji...

Jordi Sabater ha dit...

Pensaba que no podías venir, si lo sé te llamo. Te avisaré todas las pruebas para que no faltes, y así me aguas el torneo, je, je, que eres un "Betista".