dilluns, 9 de juny del 2014

Oscar Ruiz completa el Grand Slam!!!



Oscar Ruiz és l'home sense pietat i els adversaris ho patim durament, snif, snif. L'Oscar ha completat aquest cap de setmana el Grand Slam Sant Martí, després de la seva victòria al XIè Torneig Ràpid Sant Martí 2014, fent el doblet amb el XIè Torneig Actiu. Això no passava  desde que els any 1997 i 2000 ho vaig aconseguir jo. La setmana ha estat brillant ja que també es va imposar a la 7ena Prova del VIIIè Circuit Ràpid Sant Martí, ampliant la ventatja en punts. DICTATOR-MAN impone su PODER...

Aquests son els premiats dels dissabte:

XIè Torneig Actiu Sant Martí 2014:

Campió: Oscar Ruiz
Sots-campió: Norberto Moreno
Tercer: Jordi Sabater
Millor veterà: Josep Gomez
Millor sots-16: Oriol Ramírez

XIè Torneig Ràpid Sant Martí 2014:

Campió: Oscar Ruiz
Sots-campió: Norberto Moreno
Tercer: Miquel Fernández-Diaz
Millor veterà: Josep Gomez
Millor sots-16:  David Trabado

Molts doblets com podem comprovar. Jo vaig fer un 4art lloc que em col.loca força bé darrera de l'Oscar i en Beto, a la cursa del VIIè Grand Slam 2014. Però això ja será informació del proper article. Ens ho vam passar molt bé i això és el més important, tot i que aquesta vegada no hi havia pica-pica. La gola no és bona...