dimarts, 15 de maig del 2012

Antoni Ballvé és el meu ídol.

Ell no ho busca pas, però jo soc fan del Senyor Ballvé. Bondat, humilitat i honradesa son les seves lliçons diàries que jo intento apendre quan miro al meu estimat amic Antoni. Tot i els problemes de salut que pateix, ahir va donar una nova lliçó de coratge i va venir a fer una partideta al club. Ell no té cap pretensió de ser mestre però ho és, per a mi i per a molts, sense cap mena de dubte. Endavant Campió, tú guanyaràs la partida més important, ho sé!!!


M'agrada molt dir amb orgull que l'Antoni Ballvé és el meu ídol!!!

5 comentaris:

David Vivancos Allepuz ha dit...

Vaya que sí. Ballvé es un tío entrañable con el que da gusto echar una rapidita y pasar el rato. Un señor.

anhimo ha dit...

Animo Ballvé, un saludo y mucha fuerza.

Unknown ha dit...

El Sr. Ballvé es una gran persona, de las que hacen club. Siempre te arranca una sonrisa de complicidad.

Jordi Sabater ha dit...

Força Antoni!!! I moltes mercès pels comentaris de suport, segur que a ell li fará il.lusió.

Jordi Sabater ha dit...

Força Antoni!!! I moltes mercès pels comentaris de suport, segur que a ell li fará il.lusió.