dilluns, 14 de setembre del 2009

L'Ateneu Colón es muy Moreno


Aquest diumenge al matí, es va celebrar el Torneig Social Ràpid 2009 dels nostres amics del Colón. El jugador peruà del nostre club "Beto" Moreno guanyador els anys 2007 i 2008 va quedar aquest cop sots-campió per darrera de Jordi Moreno el master del Colón. A sota us poso la classificació d'un torneig totalment rehabilitat i augmentat de nivell, que va apropar 27 jugadors a la seu de l'Ateneu. En Jordi va aparéixer a la sala com l'Alberto Contador, bicicleta inclosa i es clar, el dóping el va dur a fer 9 de 9, aconseguint una victòria indiscutible. Cal dir la gran quantitat de "colonins" (nens del Colón) que van jugar i s'ho van passat d'allò més bé. Molt patateo i felicitat per tothom per cloure la matinal del Poblenou. Després vaig arribar a temps per veure el segon gol del Júpiter (per tot l'escaire) contra La Llagosta (2-0), que col.loca l'equip de La Verneeeeda co-lider de la divisió oblidada. Un diumenge molt xulo que repetirem l'any que vé si la salud acompanya. (Espero que si, je, je.)
Classificació final:
1. Jordi Moreno: 9 punts
2. Beto Moreno: 7 punts
3. Rafael Miralles: 6'5 punts
4. Juan C. Tebar: 6 punts
5. Jordi Sabater: 6 punts
6. Jesus Roig: 5'5 punts
7. Manel Riera: 5 punts
8. Francisco Alcaraz: 5 punts
9. Antonio Pérez: 5 punts
10. Carles Godesard: 5 punts
fins a 27 jugadors.

6 comentaris:

jaquealbellaco ha dit...

Hola,

Según la clasificación que me ha proporcionado el Ateneu Colón, Jordi Moreno acabó con 8 de 9 puntos.

Anònim ha dit...

pero el segundo si que recogio la copa je,je

Gode ha dit...

Es va introduir el resultat de l´ultima ronda del Jordi malament, però no afectaba als 3 primers classificats, ho vem corretgir després de l´entrega de premis, i quan l´Antonio ja tenia la copia de la classificació. La podéu veure a la web del colon www.ateneucolon.org

jaquealbellaco ha dit...

Sobre el primer tema ya rectifica Gode, que me dio una clasificación errónea. Te lo agradezco Carlos. Personalmente me parecía extraño que Jordi se equivocase, porque en cuestión de resultados y clasificaciones está siempre muy al loro.

Contestaré al anónimo de turno, para la próxima vez, agradecería que te identificases si quieres dirigirte a mí para reprocharme algo. Anónimo te hago un recorta y pega del comentario que publiqué en el Blog de Catulo sobre el post: Sobre premios, copas y trofeos publicado el miércoles 1 de octubre de 2008 por Joan Fontanillas.

Dije: Los torneos de Fiesta Mayor (AAVV BESOS) o de calle, son torneos a mi entender para promocionar el ajedrez. Los que realmente merecen un premio son todos los jugadores no federados y que participan por vez primera en una competición ajedrecística.

En mi caso, a no ser que exista un nivel alto por parte de los participantes, le resto importancia al puesto en la clasificación y al premio obtenido.

En el caso de que gane algún premio, tengo por costumbre recogerlos, básicamente porque en mi caso lo más normal es no ganar nada.

Mis disculpas a la organización del torneo AAVV BESOS por no ir a recoger el premio.

Ahora añado: Si no me falla la memoria, la entrega de premios del torneo Social Besòs no se hizo al concluir el torneo, ni el mismo día. Lo digo sin ninguna intención de justificar nada.

Anònim ha dit...

a mi me suena que dijiste que sino ganasba el primer puesto ni te molestabas en ir buscar la copa,y eso me parece una falta de respecto ,pero por lo que dijistes no por no ir a buscar el premio, y no dijo mi nombre porque no me da la gana

Jordi Sabater ha dit...

Tened en cuenta que muchas más veces de las que pensáis, un torneo de festa major tiene más nivel que uno de salón. Yo he jugado 9 ediciones del besòs y en 5de ellas había mucho nivel. Tras el torneo de éste año haré un análisis donde podréis ver los jugadores que han pasado por allí.