dilluns, 10 de desembre del 2012

El secret d'Anna Ushenina...

L'ucraïnesa Anna Ushenina s'ha proclamat Campiona del Món fa uns dies al vèncer per 3'5 a 2'5 a la ex-Campiona (2004) Antoaneta Stefanova. Tothom creu que ha fet un gran torneig, no diré pas que no, però en el fons ha fet servir un vell truc quasi oblidat: espantar els adversaris amb quelcom de terrible. En aquest cas la brillant estratègia ha estat en la transformació de la fisonomia via perruca mortal.
Estimats lectors, aquí tinc les proves...

 

Podem comprovar l'abans i el després de la transformació que l'ha dut directe al títol. S'ha transformat en RAFAELLA CARRÁ!!!


Ara compareu amb l'original ...



...amb els seus amics legendaris Trancas i Barrancas i un home desconegut al costat, probablement un fan. Ara tot m'ha quedat clar, si vull ser Campió del Món he de deixar d'estudiar els llibres de Kasparov i m'he de posar una perruca de les bones. Amb raó em costa tant guanyar les partides. Felicitats Anna ets una crack!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

La Anna esta tiene buenas tetas!!!!!

Jordi Sabater ha dit...

Estic convençut que l'Anna es quelcom més que dos bons pits i aniria bé que tothom ho veiés així, no?