dilluns, 26 de desembre del 2011

Bones Festes!!!



Bones Festes a tots els lectors i lectores del nostre blog. I dic nostre i no meu, ja que aquí compartim de tot, infinitat d'emocions, experiències, curiositats, coneixements, molts somriures i alguna llàgrima, lluites i sobretot molt amor i humor, vital per estar vius. Tant si ets alt o baix; home o dona; avi o nen; blanc o negre; català o rus o canadenc; creient o ateu o fins i tot heretge; culpable o innocent; hetero o gay o lesbiana o bisexual o trisexual; moltes felicitats, bones festes i un petó molt gran de part meva i de Ninín Comas!!!


2 comentaris:

Roger Salvo ha dit...

Eh! Jordi, t'has deixat els "rarets", que "haberlos hailos". No em miris a mi que jo no sóc rar, sóc peculiar.

Et desitjo el millor, amic meu.

Roger,

Jordi Sabater ha dit...

Moltes mercès maco. Tinc el plaer de dir-te, igualment!!!