divendres, 22 de juliol del 2011

XIIIè Obert Internacional Sant Marti 2011: Mercès a tothom!



Ja saveu que del 13 al 21 de juliol s'ha disputat el XIIIè Obert Internacional Sant Marti 2011 i que jo comparo amb les falles de València; quan acava ja estàs preparant el proper. Vull donar les mercès a tothom del club que posa el seu granet de sorra, i és clar, als participants que ho valoren i tornen l'estiu següent. A la web del club http://www.cesantmarti.com/ i als blogs germans heu pogut seguir el torneig. A mi m'ha estat impossible, ja que "egoïstament" aquest any he ajudat un pél menys al disputar físicament la competició. Em sembla que será l'últim any, ja que l'Obert ha crescut tant (el segon/tercer del Circuit Català) que será important estar tota l'estona per la feina. 236 participants, aire condicionat del bó (alguns es gelaven i tot, je, je) i tot l'equip arbitral i organitzatiu han fet que el nadó creixi fins a reventar. Estem molt contents i us convidem a gaudir-ho l'any vinent. Ah! i mercès al Roger Salvo que em va donar un consell molt important, recordant-me qui sóc, i inspirant-me, per passar de 2'5 de 5 punts a 6'5 de 9 amb força bon joc. Ja t'he batejat com a Roger I el gran!

6 comentaris:

Roger Salvo ha dit...

Enhorabona Jordi, per aquest fantàstic final de torneig, llàstima d'algunes bones posicions desaprofitades a les primeres rondes perquè podies haver lluitat pel torneig. El mèrit es totalment teu, jo tants sols vaig intentar aportar-te una mica de confiança. Lo de gran, suposo que ho dius per l'edat, No?

L'autèntic campió ha estat el Club d'Escacs Sant Martí, felicitacions a tots. Té molt de mèrit el que heu aconseguit.

Unknown ha dit...

El que Sabe, Saba. Roger, el president de la FCE em va comentar que no está previst que desapareixi el butlletí en paper -tot i la incorporació del butlletí digital- així que de moment podràs respirar tranquil. Això sí, com una assemblea és sobirana, el millor potser és que els clubs a nivell individual vagin perfilant una postura a favor o en contra del butlletí de paper per si de cas, que mai se sap.

Roger Salvo ha dit...

Hola Joan,

Segons les meves informacions, tenen la intenció de fer dos butlletins a l'any, un al juliol i altre al desembre. Sembla ser que seran més grossos i amb més informació, bé, no em sembla malament si mantenen la qualitat. El problema és que ja estem a finals de juliol i no em consta que hagi sortit el que toca aquest mes, si tornen a retardar-se, malament anem.

Salutacions

Jordi Sabater ha dit...

Mercès Roger. Jo només segueixo els bons consells de Yoda, je, je.

Unknown ha dit...

En aquest cas, Yoda Castillo y Yoda Llerins?

Terelu ha dit...

Yoda Berrocal