divendres, 1 de juliol del 2011

Blog en Català.



Us anuncio un petit canvi al meu blog, es tracta d'escriure els articles en la meva llengua, el Català. Potser ja ho heu vist si mireu els darrers 4 articles. Abans escrivia un de tant en tant i la majoria en Castellà, però això ha canviat. Aquest fet no treu que em tanqui a escriure de "higos a brevas" en altre llengües d'arreu de los MON, je, je.


Per altre banda, quan el meu amic Carles Godesard em passi unes fotos molt xules que va captar, us faré l'article corresponent a unes classes (de 25 hores en total) que vaig donar al Casal de Gent Gran de Bac de Roda i que per a mi van representar una més que agradable experiència. Moltes mercès!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Tendras que traducirlos para que tambien los pueda leer Super-Montilla

Unknown ha dit...

hahaha què bo, anònim. Bé, jo seguiré la meva tònica d'escriure els comentaris en la llengua de l'articulista.

Roger Salvo ha dit...

Ben vingut al "club", una abraçada Jordi.

Super-Montilla ha dit...

Ya me lo traducira mi hijo,que para eso estudio en colegio de pago.Ya sabes,haz lo que yo diga,pero no lo que yo haga.

Miss Alida Di Chirico Pedernal ha dit...

Y alora ché pasa, io seguia tuo blog perque conoscia l'espagnolo e ia non podre capiscirlo.

Anònim ha dit...

¿Por donde andara Molano?

Anònim ha dit...

ves a su blog y le dejas un comentario con esa pregunta anonimo, fijo que sales de dudas =)

Jordi Sabater ha dit...

Moltes mercès. Tampoc ho veureu tant "extrany" ja que la columna de l'esquerra sempre ha estat en català. I qui llegia i no en savia, ara en sabrá.