dijous, 31 d’octubre del 2013

Andrea Ariet brilla parlant del Club d'Escacs Sant Martí.



Andrea Ariet Gallego de 18 anys, és una brillant estudiant de periodisme de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Durant la segona ronda del XXXIè Social Sant Martí Clàssic 2013 vam tenir el plaer de rebre la seva visita, i jo personalment vaig estar encantat d'atendre-la de cara al seu treball sobre les activitats que es fan al barri. El fil conductor de les entitats i el treball humà que hi ha al darrera de tot això es pot apreciar al seu blog http://www.puntdemirasantmarti.blogspot.com.es/ on no només podem gaudir del seu brillant i generòs treball, si no que llegint el seu perfil podrem apreciar la fantàstica persona i gran periodista que hi ha darrera dels seus textos. He tingut la sort de ser entrevistat per ella i us puc confirmar que vaig tenir devant meu una ja gran periodista, on deixar en bones mans les cròniques més complexes i alhora un èsser humà meravellós a qui confiar el que calgui i amb uns valors ben assentats. Seria un pecat perdre's-ho, que no m'assebenti, eh?