dijous, 1 de novembre del 2012

XXXè Social Sant Martí 2012

Ja portem 5 rondes (de 8) del Social. 30 Edicions es una fita de la que cal estar-ne molt orgullosos. A més a més la participació supera amb escreix la cinquantena de cervells de totes les edats i condicions, i això és genial. Tot i la absència de destacades figures-estelars, el nivell ha pujat, ja que han arribat d'altres també brillants. Soc el 8 de rànquing quan l'any passat era el 4, crec.

Fins ara només l'he anunciat però no he fet pas una crònica, sencillament volia que s'entenguès que tots els esforços que faig pel club son perque vull. I perque s'entengui bé, si els deixo de fer també és perque així ho decideixo lliurement. M'agradaria que es respectés més la meva feina i considero que no ha estat així. No tinc cap problema amb ningú (penso que tothom és genial) però no em sembla bé que sigui tant fàcil que em caigui la merda a sobre, sobretot quan jo sempre he dialogat i respectat a tothom.

La setmana que vinent faré crònica de la sisena ronda i per cert, estic molt content que la gent d'altres clubs puguin jugar aquest fantàstic torneig. Estic tranquil al saber que sempre podré participar en ell. Si no es canvien les bases, és clar.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

"estic molt content que la gent d'altres clubs puguin jugar aquest fantàstic torneig. Estic tranquil al saber que sempre podré participar en ell." Estàs dient que canvies de club?

Jordi Sabater ha dit...

No marxo, però ja que en el passat em va passar pel cap, m'en alegro de no perdre, en cap cas, l'opció que el Social estigui pintat en vermell a la meva agenda del 2013.