dimarts, 19 de juny del 2012

10 anys sense David. T'estimo amic meu!

Es compleixen 10 anys de la mort del Gran Mestre David Garcia Ilundáin. Més enllà dels típics homenatges que li poden fer a l'escaquista , jo li vull fer a un bon amic. Mai oblidaré com eres d'honest, noble, sincer, un punt de tímid, respectuós i bona persona sempre disposada al que calgui, com tampoc el gran sentit de l'humor i la lucidesa mental que demostraves amb creativitat en tot el que feies. T'en vas anar massa aviat, als 31 anys i vaig entendre lo fràgil que és la vida i com tots l'hem de valorar, cada minut. Sempre t'estimaré amic meu.

Si Déu existeix, un dia m'haurá de donar explicacions i en tot cas, perdonar la meva ignorància davant d'un fet injust. Quina ràbia que no hi siguis, el món és millor amb persones com tú...