dimecres, 21 de maig del 2014

Comença l'Actiu + Saba més líder en Circuit DIM.


Aquest dissabte al matí ha començat l'onzena edició del Torneig Actiu Sant Martí, on el fantàstic Oscar Ruiz ha vingut a clavar queixalada a una de les poques competicions que li manquen. Si venç i també ho fa el proper dia 7 (Torneig Ràpid Sant Martí) haurá completat el total de Torneigs del Grand Slam Sant Martí. Però d'això, ja em parlarem més endavant. De moment ha començat amb 3 de 3 compartint liderat amb l'Andrés Rojas, mentre que la resta de favorits (je, je, és un dir) portem 2 punts. Premis als 3 primers, al millor veterà i al millor jove. Aquest dissabte més...

Per una altre banda, el partit Barça-Atletico va afectar una mica a la 3a Prova del II Circuit Ràpid Diagonal-Mar, però no lo suficient per no anar a gaudir d'una competició ben organitzada i amb molt bon ambient. Jo mateix vaig repetir la victòria de la segona Prova i em comfirmo com a líder amb 26 punts devant un excels Javier Planella (22 punts) que no em deixa "fugir" a la general. El presi Iván Pérez no està descartat ni molt menys (19 punts) i en quart lloc tenim en Carles Godesard amb 11 punts, que va patir l'efecte "Atlético Campeón". Aquest dissabte per la tarda tornarem a fer sessió doble d'escacs.