dimarts, 25 de març del 2014

II Premis SABA 2013: La Festa!!!

El passat divendres dia 14 de març es va cel.lebrar el Sopar-Gal.la dels II Premis SABA 2013, al ja famòs wok del barri (Cantàbria amb Corts Catalanes) on la nostra amiga ZHU, ens va rebre molt bé (com sempre) per fer aquesta bonica quedada. A la foto podem veure 4 dels 5 guanyadors (de esquerra a dreta i de adalt a abaix):  Pablo Castillo (Treball); Pilar Ramos (Joc Net); Sònia Gomez (Combativitat) i Carlos Espinosa (Promoció).

L'altre guanyador va ser Manel Riera (Trajectòria), que no va poder venir per motius familiars, i li vam tenir que donar el premi el dimecres següent al club (posaré foto quan me la passin).

19 persones va gaudir d'una nit de joia i festiva en germanor. Vaig regalar foulards a dojo (veure fotos del facebook) i tot mva ser possible mercès al gran Carles Godesard, que a més a més va aconseguir el mateix tipus de trofeu de la primera edició. Aquesta és una festa que serveix d'homenatje a vosaltres i que preparo amb molt de gust. Si a més a més puc anar acompanyat d'Alejandra, la meva meravellosa costelleta, doncs la felicitat és máxima i no puc demanar més. Felicitats i endavant a per la 3era Edició!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina felicitat tan gran Amor meu! Moltes gracies Jordi del meu cor! Estic molt orgullosa de tú i t'estimo tant! Que bo es Deu! Alejandra

Jordi Sabater ha dit...

Hola Amor meu!!!
Sort que m'has avisat que eres tú, je, je, que si no, je, je, anonimous, je, je. T'estimo molt pollito!!! Saps que ets el més maco de la meva vida. Gràcies per existir...
T'esti!!!

Anònim ha dit...

Muaaaaa Jordi Vida meva! Alejandra

Jordi Sabater ha dit...

Mua!!! Petons angelet meu!!!