dilluns, 7 de novembre del 2011

Diverses activitats escaquístiques



Memorial Francesc Guardiola, Masnou


En l'última setmana he experimentat els diversos sentiments que un pobre calb sent al fer activitats escaquístiques molt diferents entre elles. Ahir no vam fer un bon paper en la visita a Masnou (4arts) però va ser divertit compartir combats en el format per equips i després anar a dinar junts paella. Evidentment només va quedar caldosa la meva, je, je, mentre quasi cridava d'horror devant les antenes dels bitxos que hi posen. Vaig compartir matí amb, Paquillo Nuñez, Ricard Llerins, Eduard Pariente (gràcies per ensenyar-me en els descansos el Barça-Joventut via móvil/internet), Fernando Poyato, Javier Rios, Francisco Javier Agudo i David Poyato, el nen que ja s'afaita. Com sempre l'experiència per equips és molt valorada en un esport/art/ciència/joc individual com el nostre. La gran rebuda del club local amb entrepans, croissants de xocolata, truita i begudes + etcètera, ens va unir més que mai. Jo vaig fer 2'5 de 3 (els altres, ajjjh! no tinc les dades!!!... ...Ricard ajuda!!!) en un bonic dia de pluja. Avui quan vagi al club portaré el mini-trofeu i aprofitaré per fer nateja. (Nota per a Catulo: el trofeu no contabilitza al meu palmarés segons el criteri que et vaig anunciar el dia del debat aquell). En Francesc Guardiola va ser president del Masnou a finals dels anys vuitanta i primers dels noranta i vull agraïr la invitació per jugar-lo.




XXIX Social Sant Martí 2011


Luis (5) va guanyar a Beto (5) evitant que s'escapés i gran victòria d'en David Vivancos (5) sobre Pablo (4) que queda descartat per al triomf final. Gran torneig porta en Nacho Abascal (5) que puja a la taula 1 en la setena ronda. Darrera del big-four estem en Fenando Poyato i jo amb 4'5 punts, amb petites possibilitats, però s'ha de guanyar les dues que queden. Per altre banda l'Andrés Hinarejos i en David Poyato (amb 4 punts) estant fent un gran torneig. El primer está en el seu millor moment i el segon comença a progressar i ja s'afaita.




Curs al Casal de Gent Gran Sant Martí


Després de la fantàstica experiència del curs de 25 hores fet al Casal de Gent Gran Bac de Roda, he anat a fer-ne un d'igual al carrer Xifré (a prop del Foment), on m'he trobat un interés i agraïment espectaculars per part dels alumnes. Alguns han estat federats anteriorment i tots i cadascun d'ells/elles son un exemple d'entusiasme per a mi. Vaig fer una exhibició de simultànies amb molt de gust, esforçant-me al máxim. Agraeixo molt que em féssin sentir com un mestre amb lo petitet que soc. Monten i tot un mega torneig a 15 rondes "rollo" Torneig de Candidats (els d'abans, els xulos, és clar) i estan molt ben organitzats. Felicitats, endavant i per molts anys!!! Per cert, en David Poyato ja s'afaita, no sé si ho havia dit.